poniedziałek, 22 lutego 2010

Początek // The beginning

Zdecydowałem się na opisanie na bieżąco mojej drogi ku zostaniu oficerem w U.S. Army. Urodziłem się w Stanach, rodzice się przenieśli do Polski kiedy miałem 11 lat i od gimnazjum gdzieś tam świtała ta myśl o służbie w armii. Jako, że kończę teraz studia, plany nabierają rozpędu, i tak powstał ten blog, mający opisać kolejne etapy procesu rekrutacji do armii z punktu widzenia studenta próbującego dostać się do Officer Candidate School (szkoły oficerskiej). Może w przyszłości komuś pomoże opis całości procesu.
To mój pierwszy blog, więc proszę o wyrozumiałość. :)
Blog będzie prowadzony w dwóch jezykach, polskim i angielskim.

Do usłyszenia
Filip

I have decided to write down how I am planning to become an U.S. Army Officer.
While I have been born in the States, my parents decided to move to Europe when I was 11. I have thought about joining the Army since I was in middle school. Since I am finishing my BA now, the plans are firming up and I decided to start this blog, describing the recruitment process from the viewpoint of a student trying to attend Officer Candidate School. Maybe in the future it will help someone who will be trying the same. The blog will be written in two languages, English and Polish.

Filip

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz