środa, 19 maja 2010

Kolejne problemy

Teraz okazuje się, że Army nie umie przeliczyć mojej średniej ocen z studiów na amerykański GPA. Kolejne opóźnienia, i trzeba będzie moja rozpiskę ocen (college transcripts), wysłać do jakiejś agencji certyfikującej, która za przerobienie średniej liczy sobie 160$. (Wstępnie zapłaciłem 5$ za automatyczne przeliczenie, bez certyfikacji, i wyszło mi GPA 2,82). Mam cichą nadzieję, że SFC M. wyłoży swoją służbową kartę kredytową U.S. Army VISA :P na ten zbożny cel, bo mu znalazłem tą agencję i wysłałem wszystkie potrzebne informację. Jak nie, to będę musiał sam wyłożyć kilkaset złotych na to...

A i oczywiście, nie może przesłać moich papierów do USAREC Board, póki nie będzie tej amerykańskiej średniej z stempelkiem...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz